متهماني براي آن سلول!

 در روزهاي اخير، اظهارات يك مقام نـظامي در رسانه‌ها منتشر شد كه هم عجيب بود و هم پيام‌آور. اين مقام نظامي كـه هيچ‌گونه مسئوليت‌يا سابقه قضايي ندارد اظهاراتي به يك بازداشتي مظلوم كه هنوز وكيل او موفق به ديدارش نشده منتسب كرد و موجب ذوق‌زدگي بعضي از رسانه‌ها شد كه ظاهراً قبل از اين مقام نظامي، به پرونده‌ها دسترسي داشته‌اند يـا در حـال پـرونـده سـازي موهوم براي اصلاح طلبان در بند بوده‌اند. اظهارات اخير بار ديگر اين موضوع را ثابت مـي‌كـنـد كـه اراده دخـالت نظاميان در سياست، اكنون به مرحله‌اي بالاتر رسيده و آنها در مقام قضاوت نيز نشسته‌اند. اين پيامي است كه در اظهارات اخير مستتر است و قاعدتاً همه ما بايد آن را به عنوان يك حقيقت تلخ بپذيريم. با همين فـرض، مـا هم بـه عـنـوان روزنـامـه‌نگار لابد حق داريم بدون تخصص و مسئوليت قضايي، وارد همين پرونده شويم و با استناد به مباني قضاوت اين مقام نظامي به دفاع از متهم مورد نظر اين سردار بپردازيم. اين مقام نظامي، از قول متهمي كه ظاهراً سهم او از وكيل نيز در اختيار پرونده سازان، پرونده خوانان و افشاگران غيرقانوني قرار گرفته، ادعا كرده است كه »در مترو تهران نظرسنجي مي‌شده و نتيجه آن به عنوان نتايج نظرسنجي از كل كشور در اختيار مهندس موسوي قرار مي‌گرفته است!« ظاهراً اين اقدام شنيع، مهم‌ترين اتهام كسي است كه از دو ماه پيش در بازداشت انفرادي بوده و به غير از دست اندركاران پرونده، تنها چند روزنامه خاص و تعدادي از مقامات نظامي از وضعيت او با خبر هستند. اگر اينگونه باشد بايستي به انصاف، هوشمندي و دقت كار اين متهم، درود فرستاد و به جاي زندان، او را پشت ميز رياست يكي از مراكز نظرسنجي قرار داد كه نظرسازي‌هاي آنها تاكنون موجب اظهار نظرهاي غير دقيق و تصميم گيري هاي هزينه ساز توسط بعضي از مسئولان دولتي شده است. راستي اگر قرار باشد نقطه اي از شهر تهران را به عنوان نمونه‌اي قابل اتكا از متوسط مردم ايران در نظر بگيريم، كدام نقطه معتبرتر از» مترو« است كه قطعاً هموطناني از سراسر كشور در آن حضور دارند؟ بعضي پرونده سازان يا پرونده خوانان غيرقانوني، اگر بعد از اتمام وظيفه افشاگري، دقايقي در ايـسـتـگاه مترو تهران به سر برند افرادي را از همه اقوام و فرهنگ هاي كشور با پايبندي هاي گوناگون به مسائل مذهبي و منش هاي متفاوت شخصي ملاحظه خواهند كرد؛ بـه طـوري كـه بـه راحـتـي مـي توان آنها را نمايندگاني از كل كشور دانست. ‌‌

اما به فرض كه اقدام اين متهم، يك اطلاع رساني غلط، جهت دار و هزينه ساز تلقي شود كه او را مستحق حداقل دو ماه بازداشت انفرادي و دور نگه‌داشتن از وكيل و خانواده كرده باشد، آنگاه اين سوال در پيش روي »قاضي- نظاميان« قرار مي گيرد كه » آيا اين اصلاح طلب بازداشتي، تنها كسي است كه اطلاعات جعلي در اختيار برخي افراد قرار داده و براي كشور هزينه سازي كرده است؟« نگارنده گمان مي كند پاسخ بـه اين سوال منفي است. مثلاً مي توان سوال كرد كه » اطلاع رساني غلط بعضي مگسان دور شيريني، كه اطلاعات دروغ آنها تا ماه ها موجب تكذيب گراني توسط مسئولانو اصرار آنها بر تداوم سياست‌هاي گراني‌ساز مي شد، هزينه بيشتري براي كشور داشته يا آنچه كه در محيط دربسته و نه در محضر محكمه علني، به عنوان جعل آمار انتخاباتي تلقي شده است؟« آيا صدها اطلاعيه، بيانيه و ادعاهاي موسويو كروبي حتي به اندازه يك درصد گراني هاي ناشي از تصميمات غلط دولتي‌ها، مردم را ناراضي و جامعه را ملتهب مي‌كند؟

اگر اطلاع‌رساني غلط كه موجب برخي ناآرامي‌ها مي‌شود آبروي كشور و نظام را به خطر مي‌اندازد ارائه اطلاعات غلط به رئيس دولت توسط »سياست پيشگان مـشـكـوك« چـه حـكـمـي دارد؟ مـگـر سـردار كـه اكـنون از »پرونده قضايي« اطلاع رساني مي‌كند نشنيده است كه رئيس دولت در برنامه‌اي كه ده‌ها ميليون بيننده داشت از »عذرخواهي كتبي بلر به خاطر تجاوز ملوانان انگليسي به آب‌هاي ايران« سخن گفت؟ چرا كسي ارائه‌كنندگان اين خبر دروغ به رئيس‌جمهور كه موجب آبروريزي واقعي براي كشور در سطح جهان شد را به محاكمه نمي‌كشاند؟

آيا منابع اطلاعاتي كه احمدي‌نژاد را از وجود فساد مالي در خانواده رئيس مجلس خبرگان و رئيس بازرسي رهبري مطمئن ساختند، به اندازه كسي كه آمار انتخاباتي از ايستگاه مترو جمع ا~وري كرده ،به نظام جمهوري اسلامي صدمه نزده است؟ كسي كه آمارهاي غلط او از ميزان معترضان خياباني، باعث شد احمدي‌نژاد در حضور صدها خبرنگار خارجي بگويد »تعداد معترضان، حتي به اندازه حاضران در يك صندوق راي‌گيري نيستند« چه؟ راستي آن معاون رئيس‌جمهور كه با شجاعت كامل، مصاحبه‌اي برگزار كرد و گفت: »مدرك دكتراي كردان را شخصا ملاحظه كرده‌ام« بيشتر تنش و آبروريزي ايجاد كرده يا كسي كه آماري از متوسط آراي »ايران كوچك« در ايستگاه مترو ارائه نموده است؟

البته بعضي افراد كه اخيرا به خود اجازه مي‌دهند از طريق تريبون‌ها، به قضاوت در مورد ديگران بپردازند از صلاحيت كافي براي پاسخ‌گويي به اين سوالات برخوردار نيستند اما حال كه خود را به صورت تحميلي در جمع قاضيان قرار داده‌اند پس بهتر است در مورد اين نكات نيز قضاوت خويش را بيان كنند. شايد اگر عادلانه قضاوت كنند لازم باشد برخي متهمان معرفي شده در اين مقاله را به سلول آن اصلاح طلب بازداشتي بفرستند.

سرمقاله آفتاب یزد

شنبه اول ماه رمضان است

بر اساس پيش‌بيني کارشناسان
شنبه اول ماه رمضان است
جام جم آنلاين: عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبري گفت: بر اساس پيش‌بيني کارشناسان روز شنبه اول ماه مبارک رمضان خواهد بود.

 به گزارش مهر ، عضو ستاد استهلال مقام معظم رهبري گفت: ستادهاي استهلال در استانهاي مختلف آماده مي‌شوند تا هلال ماه را در بعدازظهر روز جمعه 30 مردادماه رصد کنند. 120 گروه از کارشناسان و موثقين و افراد آموزش ديده و با تجربه به امر رصد در محلهاي مناسبي که از قبل آماده و تدارک ديده شده خود را براي رويت هلال ماه در غروب و بعد از غروب جمعه آماده مي‌کنند.

وي خاطر نشان کرد: گروه‌هاي رصد، گزارشهاي خود را به ستاد استهلال مقام معظم رهبري اعلام مي‌کنند و به اطلاع ايشان خواهد رسيد و نتايج آن متعاقبا به اطلاع مردم شريف ايران خواهد رسيد.

عضو ستاد استهلال مقام معظم رهبري در خصوص احتمال اينکه شنبه اول ماه مبارک رمضان باشد، تصريح کرد: پيش‌بيني کارشناسان رويت هلال ماه اين است که به احتمال زياد هلال در بعدازظهر جمعه رويت خواهد شد و اگر پيش‌بيني درست باشد انشاءالله شنبه اول ماه مبارک رمضان خواهد بود.

موحد نژاد افزود: گروههاي رصد هلال معمولا از کساني تشکيل شده که با تجربه هستند و اکثر آنها در کارگاه‌هاي آموزشي که براي رصد هلال ماه تشکيل شده، آموزشهاي لازم را ديده‌اند. در اين گروهها از ائمه جماعات و افرادي از دفاتر ايشان شرکت دارند. از آنجا که خود رصد موضوع جالبي است افرادي از مقامات استان از جمله بخشدار و فرماندار هم در اين گروهها هستند.

او  تاکيد کرد: اکثر گروههاي به تلسکوپ مجهز هستند ولي همه اين گروهها دوربين‌هاي پيش رفته دارند. گروه‌ها با توجه به تجارب خود مي‌دانند که که احتمال رويت ماه در کجاي آسمان بيشتر است.

عضو هيئت علمي دانشگاه صنعتي شريف در ادامه خاطر نشان کرد: کاري با اين حجم و گستردگي در جهان اسلام اگر نگوييم بي‌نظير ولي کم نظير است.

وي گفت: در امر رويت هلال ماه با مساله‌اي به نام توهم رويت مواجه هستيم که معمولاً در جهان اسلام آن را داريم. افرادي که تجربه کافي ندارند و يا حتي کساني هم که تجربه  دارند، ممکن است دچار اشتباه در رويت شوند. از اين رو مسئله تجربه و تعداد رصد ماه از فاکتورهاي مهم در امر رصد ماه به شمار مي‌رود.

موحد نژاد افزود: کساني در ستاد رويت هلال ماه حضور دارند که صاحب رکورد در رويت هلال ماه در جهان هستند. به طور کلي با توجه به اختلاف نظر در مشاهدات اعضاي گروهها، گزارشهايي قابل قبول خواهد بود که جاي نقص و ايراد در آن نباشد.

وي در پاسخ به اين سوال مبني بر اينکه گروهها بيشتر در کجاي کشور مستقر هستند، اظهار داشت: احتمال رويت هلال به لحاظ نجومي در جنوب ايران بيشتر است. هر چه ماه از افق فاصله بيشتر داشته باشد بهتر قابل رويت است. به نظر مي‌رسد در جنوب ايران افراد هم بتوانند ماه را ببينند. مسئله امکانات و تجهيزات استانها هم براي رويت هلال ماه مورد توجه بوده است. به عنوان مثال استانهاي فارس، خراسان، تهران  و... در اين زمينه فعالتر هستند و گروههاي با تجربه دارند و برخي استانها ستادهايشان تازه تأسيس شده است.

عضو ستاد استهلال مقام معظم رهبري گفت: برخي هلال ها به‌سختي ديده مي‌شوند؛ گاهي چنان است که خود کارشناسان هم در در اين زمينه اختلاف نظر دارند. در حالي که رويت برخي هلال ها آسان است و به‌راحتي ديده مي‌شوند. از اين رو مسئله رويت هلال ماه مسئله چندان آساني که برخي معتقد به آن هستند، نيست.

ماشین پرنده به واقعیت می پیوندد

 

pal-v

تا پنج سال دیگر اولین سری از ماشین های پرنده وارد بازار می شوند.

این ماشین ها که ساخت کشور هلند می باشد، ترکیبی از موتورسیکلت های سه چرخه و هلی کوپتر هستندو در ابتدا فقط برای استفاده در اختیار پلیس و مراکز اورژانش قرار خواهد گرفت.

شرکت هلندی سازنده این ماشین پرنده نام آنرا Pal-V گذارده و حتی سفارش هایی را هم از طرف پلیس و اورژانس برای ساخت آن دریافت کرده و خاطر نشان می کند که در ابتدا استفاده عمومی از این ماشین برای جلوگیری از سوء استفاده ها ممنوع می باشد تا زمانی که فرهنگ ااستفاده از آن رواج یابد.

pal-v

برخی مشخصات Pal-V:

سوخت : بنزین، دیزل، بیواتانول

 

هزینه تولید: 6 میلیون یورو

 

زمان به بازار آمدن: سال 2012

 

قیمت فروش: بین 100 تا 200 هزار یورو

 

سرعت:

با بالهای جمع شده، روی زمین تا سرعت 200 کیلومتر در ساعت.

با بالهای باز در آسمان با سرعت 200 کیلومتر در ساعت

خودرويي با قابليت تبديل به هواپيما

خودروي جديد که طي 15 ثانيه به هواپيما تبديل مي‌شود، روياي رمان هاي جاسوسي و فيلم‌هاي علمي- تخيلي را به واقعيت تبديل کرده و به زودي پرواز مي کند.

ترافوگيا

ادامه نوشته

احمدی نژاد ذوب در ولایت یا ذوب در مشایی!

انتقاد شدید یالثارات از رئیس جمهور؛

آیا جرم صفار هرندی غیر از این بود که عاشقانه دل به مقام ولایت سپرده بود و در جمع یاران همراه دولت به رئیس جمهوری که خط قرمز ولایت را بنا به دلایل غیر قابل قبول نادیده گرفته بود، تذکری دوستانه و از سر دلسوزی داد؟
در ادامه انتقادات و اعتراضات شدید اصول گرایان نسبت به رفتارهای اخیر رئیس دولت، هفته نامه یالثارات ارگان انصار حزب الله هم انتقادات تندی را متوجه احمدی نژاد کرده است.

به گزارش«فردا» یالثارات که تیتر یک این هفته خود را به ارزیابی حوادث اخیر در دولت اختصاص داده و عنوان «آقای احمدی نژاد! از مردم عذرخواهی کنید»را انتخاب کرده در سرمقاله خود نیز آشکارا به رئیس جمهور هشدار داده است: «اگر چنین رویه‌ای ادامه پیدا کند و تکرار شود از شما می‌خواهیم رأی ما را پس بدهید، چون رأی ما به فرد نبوده بلکه رأی به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و خط ولایت مطلقه فقیه بوده و اگر غیر از این باشد، قاطعانه از حضرتعالی می‌خواهیم این رأی را پس بدهید.

متن کامل سرمقاله هفته نامه یالثارات با عنوان سخنی با رئیس جمهور منتخب بدین شرح است:

در هفته‌های اخیر و پس از فروکش کردن جنجال‌های انتخاباتی میرحسین و کروبی این بار و در کمال تعجب با جار جنجال‌های دکتر محمود احمدی‌نژاد روبه‌رو بودیم.

از اعلام معاون اولی اسفندیار رحیم مشایی و تأکید و اصرار فراوان بر ماندن او بر این سمت تا نامه تذکرآمیز مقام معظم رهبری به رئیس جمهور و پس از آن اقدام به عزل فله‌ای چند تن از وزیران مقتدر و توانمند کابینه (که به غیر از برکناری وزیر اطلاعات، به خاطر مسائل حقوقی عزل سه وزیر دیگر عملی نشد)؛ همه و همه از تنش و تشنج سیاسی کابینه نهم حکایت دارد.
اما در این کش و قوس‌های غیرمنتظره که گفته می‌شود همگی بر سر انتصاب مشایی و انتقاد وزیران مذکور در این باره رخ داده باید گفت که متأسفانه انتظارات مردم ولایتمدار و امت حزب‌الله از رئیس‌جمهور که تصور می‌شد در خط ولایت مطلقه فقیه و گوش به فرمان رهبری است برآورده نشده و در کمال تأسف باید پذیرفت که جناب آقای احمدی‌نژاد در مواردی مهم و حساس راه را به بیراهه رفته و اگر چنین رویه‌ای توسط رئیس جمهور ادامه پیدا کند بسیاری از امیدها از دولت دهم به یأس و ناامیدی مبدل خواهد شد.

با این حال شاه کلید تمامی این جنجال‌های اخیر رحیم‌مشایی است. دفاع غیرقابل توجیه آقای احمدی‌نژاد از ایشان تا حدی که دستور صریح رهبری به مدت یک هفته زمین بماند و سپس حذف و عزل وزیران اصولگرا و ولایتمداری همچون آقایان صفار هرندی و محسنی‌اژه‌ای از کابینه آن هم درست در زمانی که کمتر از هشت روز تا پایان عمر دولت نهم باقی است این شائبه را در میان هواداران آقای احمدی‌نژاد ایجاد می‌کند که گویا رئیس جمهور منتخب که تا دیروز ذوب در ولایت بود، امروز ذوب در مشایی است! و برای دفاع از ایشان حتی حاضر است دستور صریح مقام ولایت را زمین بگذارد!! و به راستی آقای احمدی‌نژاد در مشایی چه چیزی را ملاحظه فرموده که حاضر است برای سلامتی سر مبارک ایشان اینچنین هزینه‌های سنگینی را به نظام و انقلاب تحمیل کند؟

آیا جرم صفار هرندی غیر از این بود که عاشقانه دل به مقام ولایت سپرده بود و در جمع یاران همراه دولت به رئیس جمهوری که خط قرمز ولایت را بنا به دلایل غیر قابل قبول نادیده گرفته بود، تذکری دوستانه و از سر دلسوزی داد؟ آیا چنین اقدامی از آقای دکتر احمدی‌نژاد پذیرفتنی است؟ رئیس‌جمهوری که قرار بوده و هست مدافع راستین خط ولایت مطلقه فقیه در ایران اسلامی باشد و زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم نمایند، امروز اما در چرخشی آشکار و گردشی محسوس آنچنان عاشق و دلبسته مشایی شده که حتی حاضر است سربازان وفادار ولایت را به جرم انتقاد از یک مهره ناخوانده در کابینه عزل کند و فرمان نایب امام زمان (عج) را نادیده بگیرد.

گرچه عزل و نصب مدیران از اختیارات رئیس جمهور است اما حذف مدیران توانمند و ولایتمدار آن هم به جرم دفاع از خط ولایت دیگر جزء اختیارات هیچ مقامی حتی رئیس جمهوری نیست.

در اینجا لازم است سختی با آقای احمدی‌نژاد داشته باشیم و بگوییم که آقای رئیس جمهور! ما به شما رأی دادیم و معیار این انتخاب نیز ولایتمداری مطلق و بی چون و چرای شما بود اما اینک می‌بینیم که حضرتعالی در هفته‌های اخیر کارهایی کردید که ولایتمداری خود را با علامت سوال و تعجب فراوان روبه‌رو نمودید.

انتصاب مشایی و دفاع شما از ایشان، حذف وزیرانی که در ولایتمداری آنان هیچگونه شک و شائبه‌ای نیست آن هم به جرم طرفداری از ولایت و گوشزد کردن رعایت دستورات مقام معظم رهبری به جنابعالی، تعلل غیرقابل توجیه در اجرای فرامین رهبر، این احتمال را قوت می‌بخشد که خدای ناخواسته عشق و علاقه وافر به یک عنصر همچون مشایی را به عشق به ولایت ترجیح داده‌اید ـ گرچه امیدواریم که چنین نباشد ـ ولی آقای احمدی‌نژاد خدمت شما عرض می‌کنیم که اگر چنین رویه‌ای ادامه پیدا کند و تکرار شود از شما می‌خواهیم رأی ما را پس بدهید، چون رأی ما به فرد نبوده بلکه رأی به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و خط ولایت مطلقه فقیه بوده و اگر غیر از این باشد، قاطعانه از حضرتعالی می‌خواهیم این رأی را پس بدهید.

اثبات اشتباه درمیزان رای احمدی نژاد

هر دوره حدودا 60 درصد در انتخابات شرکت میکنند . این دوره به 85 درصد افزایش یافته یعنی 85 منهای 60 میشه 25 درصد درواقع این 25 درصد کسانی بودند که در داخل و خارج از کشور فقط یرای رأی دادن به موسوی پای صندوق آمده اند .
با یک تناسب داریم :

85 ------- 39000000 نفر
25 -------- X

از این تناسب داریم : نفر X=11470000

بقیه آرا میشود 39 میلیون نفر منهای 11470000 نفر میشود 27530000 نفر
این 27530000 نفر متعلق به هرچهار کاندیداست موسوی – احمدی نژاد – کروبی – رضایی

اگر 60 درصد این عدد را کامل متعلق به احمدی نژاد بدانیم میشود 16518000 نفر
میمونه 9360000 رآی دیگه که متعلق به موسوی- رضایی- کروبی
اگر فرض کنیم از این 11012000 رای، تنها 5000000 رأی را (یعنی تنها 45٪ آراء) به موسوی اختصاص دهیم کل آرای موسوی میشود :
X=11470000 به اضافه 5000000 که مساوی است با 16470000 نفر


حال آرای مانده یعنی 11012000 منهای 5000000 میشود 6012000 رأی
آرای 6012000 متعلق به آقایان کروبی و رضایی است .



در بهترین حالت برای احمدی نژاد داریم :

محاسبات منطقی
کل آرا :
مهندس موسوی : 16,470,000
احمدی نژاد : 16,518,000
حجه الاسلام کروبی و دکتر رضایی روی هم : 6,012,000

با این نتایج با به حد نصاب نرسیدن کاندیداها , آقای مهندس موسوی و احمدی نژاد به دور دوم راه پیدا خواهند کرد
-------------------------
و اما بیان چند حقیقت دیگر ، که توجه به آنها خالی از لطف نیست :
1- دوستان توجه داشته باشید فرض شده بیش از 60 درصد واجدین شرایط به احمدی نژاد رأی داده اند ، که این مقدار بسیار خوشبینانه است ولی با این حال بازهم احمدی نژاد نمیتواند بیشتر از 17 میلیون رأی بیاورد. آخرت باشه
2- نتایج رسمی اعلام شده نیازمند آن است که احمدی نژاد نه تنها آرای تمام محافظه کاران دور قبل، بلکه آرا میانه روها و تمام رای دهندگان جدید را علاوه بر 44 درصد آرای رای دهندگان اصلاح طلبان را به دست آورده باشد نمیدونم
3- در دو استان یزد و مازندران، نتایج اعلام شده نشان می دهد که آرای به صندوق ریخته شده در روز انتخابات، بیشتر از میزان واجدان شرایط است و در چهار استان میزان مشارکت بیش از نود درصد است. تعجب شدید
4- آمار نشان می دهد که بر خلاف آنچه رسانه های غربی می گویند روستانشینان، هوادار محمود احمدی نژاد نیستند. قومیت های ایرانی یا معمولا به نفع نامزدهای اصلاح طلب رای داده اند و یا به فردی از قوم خود رای داده اند. Rolling Eyes
------------------------
نتیجه آراء ساخته شده توسط صادق محصولی وزیرکشور احمدی نژاد :

احمدی نژاد : 24,592,793
مهندس موسوی : 13,338,121
دکتر رضایی : 681,851
حجه الاسلام کروبی : 338,278

نویسنده : فریبرز ض , مدیرکل سایت www.fzmaster.com
استفاده از این مطالب با ذکر منبع آن بلامانع است

شعبان ماه رسول خدا

فضیلت ماه شعبان

ماه شعبان، ماه هشتم از ماههای قمری، ماهی بسیار شریف و منسوب به رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم است.
پیامبر فرمود:«شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه خدا. هر کس یک روز از ماه من را روزه بگیرد، من در قیامت شفیع او خواهم بود.»
پیامبر ماه شعبان را روزه می‌داشت و آن را به
ماه رمضان وصل می‌کرد.

هنگامی که ماه شعبان فرا می رسید امام سجاد علیه السلام اصحاب خود را فرا می‌خواند و درباره فضیلت این ماه سخن گفت. آنگاه می‌فرمود:«هر کس برای محبت پیامبر و تقرب به خداوند، ماه شعبان را روزه بدارد، خداوند او را در
روز قیامت مشمول کرامت خود می‌گرداند و بهشت را برای او لازم می شمارد.»

بر هر حال علاوه بر روزه که فضیلت بسیاری دارد، اعمال دیگری همچون نماز و اذکار و دعاها و استغفار نیز در این ماه وارد شده است که در کتاب شریف
مفاتیح الجنان در فصل اعمال ماه شعبان ذکر شده است.
حوادث و وقایع تاریخی فراوانی نیز در ماه شعبان روی داده که مهمترین آن ولادت
امام حسین و امام علی بن الحسین و امام مهدی و حضرت ابوالفضل علیهم السلام است