اهالی شهرک فتح المبین بهمراه مردم شهرستان داراب در اعتراض اهانت های اغتشاشگران در وقایع روز عاشورا راهپیمایی نمودند.

راهپیمایی بزرگ ضدفتنه در شهرستان داراب با حضور با شکوه و حداکثری اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان برگزار شد.

مردم خشمگین شهرستان داراب با سر دادن شعارهای کوبنده علیه فتنه گران از قوه قضائیه خواستند تا هر چه سریعتر سران فتنه را در ایران دستگیر کنند.

تظاهر کنندگان با اعلام انزجار و تنفر از آشوبگران فتنه گر در آشوب های اخیر و ضمن اعلام حمایت از مقام معظم رهبری و امام راحل و اصل ولایت فقیه حمایت کردند.

شایان ذکر است که به گفته بعضی از تحلیل گران این راهپیمایی در شهرستان داراب در نوع خود کم نظیر بود.

علی محمد امیری فرماندار شهرستان داراب با سخنان آتشین علیه آشوبگران و سران فتنه به ایراد سخن پرداخت و در پایان قطعنامه ای نیز قرائت شد.

حجت الاسلام رضا صادقی امام جمعه شهرستان داراب نیز با صدور بیانیه ای همگام با مردم از مرجع انقلابی آیت الله نوری همدانی به خاطر حمایت های وی از مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است، جامعه اسلامی فرهنگیان شاخه داراب و دیگر تشکل های دانشجویی و اصول گرایان نیز در حمایت از مقام معظم رهبری علیه آشوبگران بیانیه های صادر کردند.