نماينده مردم داراب و زرين دشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: احداث بيمارستان تامين اجتماعي در داراب و افزايش تختهاي بيمارستان ‪ ۹۶‬تختخوابي داراب به ‪ ۲۰۰‬تخت تصويب شد.

محمد مهدي افشاري روز پنج شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: دولت و مجلس همراه و همگام درصدد رفع موانع و معضلات اقتصادي و اجتماعي هستند و عليرغم مشكلات در بخش بودجه‌ها و درآمدها طرحها و لوايح مفيدي در جهت رفع مشكلات جامعه تصويب شده است.

وي ادامه داد: ايجاد مركز آموزش عالي مرتبط با علوم پزشكي در برنامه توسعه داراب قرار دارد تا علاوه بر ارتقاي بخش علمي و آموزشي اين شهرستان در كاهش تعرفه‌هاي درماني بيمارستاني اثرگذار باشد.

وي افزود: احداث واحد پتروشيمي داراب در دستور كار است و گروهي از متخصصان فاز مطالعاتي مسير لوله‌گذاري و محل احداث آن را شروع كرده اند.

افشاري اضافه كرد: موانع اعتباري بهره برداري از سد رودبال برطرف شده و با تصويب ‪ ۳۰‬ميليارد ريال اعتبار آن در كميسيون تلفيق عمليات بهره برداري از اين سد آغاز مي‌شود.

وي گفت: بودجه تغيير محور قديم داراب - فسا از راه فرعي به اصلي در رديف بودجه‌هاي متفرقه تصويب شده است و بزودي تغييرات در اين مسير اعمال مي شود.

نماينده مردم داراب و زرين دشت بيان كرد: همچنين دو خطه شدن مسير اصلي و جديد داراب - شيراز به مناقصه گذاشته شد و پيمانكار مربوطه در دهه فجر عمليات اين مسير را آغاز مي‌كند.

وي پيرامون رفع مشكلات كشاورزان منطقه گفت: با تصويب نرخ مورد نظر محصولات كشاورزي ، كاهش واردات اين محصولات ،و تثبيت نرخ محصولات كشاورزي مشكلات پنبه كاران و ذرت كاران حل شده است.